עורך דין לתעבורה

מדי יום ישנם עבירות תנועה רבות מספור בכבישי ארצנו הקטנטונת. כל אחד ואחד מאתנו עשוי לבצע עבירות תנועה קטנות/גדולות בין אם באשמתו ובין אם לאו. במקרים אלו כאשר אנו נתפסים ונקראים לדין משמעתי יהיה עלינו לשכור עורך דין תעבורה הטוב ביותר שנוכל למצוא, על מנת שזה ייצג אותנו בכבוד ובהצלחה וישתמש בניסיון וביכולת שלו לייצג אותנו על הצד הטוב ביותר.

מהו עורך דין לתעבורה?



עורך דין לתעבורה מטפל בעצם בכל הבעיות הקשורות בתחום הנהיגה והנסיעה בכביש. הוא עורך דין מלומד ומקצועי ומורשה לעסוק בעריכת דין וייצוג משפטי, אולם בנוסף לזאת הוא יתמחה גם בענף התעבורה באופן ספציפי ויכיר את רזי הענף. עו"ד דיני תעבורה יוכל לייצג משפטית את הנאשם בכל הקשור לתאונות דרכים, טיפול בקנסות, עבירות מהירות, נהיגה תחת השפעת אלכוהול וסמים, ענייני פסילת רישיון נהיגה ועוד.

השיגו את עורך הדין הטוב ביותר:



במדינה בא אתם זכאים להיות מיוצגים בבית משפט על ידי עורך דין, נצלו את זכויות להיות מיוצגים על ידי עורך דין תעבורה הטוב ביותר שתוכלו להשיג. בקשו חוות דעת והמלצות, קראו אודות אותו עורך דין, בקשו להיות תיקים שבהם טיפל בעבר ובקשו לדעת את תוצאות המשפט. אינכם רוצים להיות מיוצגים על ידי עורך דין חסר ניסיון בתחום או עורך דין כללי שאינו מתמחה בתחום התעבורה הספציפי.

תאונות דרכים:



גם אם אנו נוהגים בראש צלול וערני, אנו עשויים להיות מעורבים כחלק מתאונת דרכים. תאונה זו בה ניזוק רכב, אדם או כל רכוש אחר, מחייבת את בעל הרכב להשאיר את פרטיו לבעלים של הרכוש הניזוק. על פי דרישתו של בעלי הרכוש הניזוק, יש לתת את הפרטים הבאים: שם מלא, כתובת, מספר רישיון נהיגה, מספר הרכב ומספר תעודת הביטוח ושם חברת הביטוח.

 פסילות זמניות:



על פי דעתו של שוטר בשטח הוא מוסמך לשלול את רישיון הנהיגה של הנהג ל-3 ימים ולהזמינו לשימוע בפני קצין משטרה בכיר. במקרה כזה ייתן השוטר מסמך מיוחד המאפשר לנהג להמשיך לנהוג באותם 3 ימים עד השימוע. קצין המשטרה הבכיר מדרגת מפקח ומעלה מוסמך לשלול את רישיונו את הנאשם למשך 90 ימים לכל היותר – תלוי בנסיבות המקרה.

נהיגה בשכרות:



בישראל קיים חוק המאפשר לשוטר לעצור כל נהג ולבצע בדיקת שכרות, זאת לפי הערכתו שהנהג אכן נוהג בשכרות. השוטר ישתמש במכשיר הינשוף, אליו יתבקש הנהג לנשוף פעמיים, בהפרש של דקה, אל תוך פיית המכשיר. במידה והנהג יסרב לעבור בדיקת שכרות זה ייחשב כהודאה ועבירה פלילית שכן ביצע נהיגה בשכרות.

מהירות מופרזת:



אחת מעבירות התנועה השכיחות ביותר בישראל היא נהיגה במהירות מופרזת. עבירה זו נאכפת על ידי אמצעים רבים כמו מכשירים למדידת מהירות, מצלמות תנועה, ניידות בשטח ועוד. בהתאם לאזור העבירה, לסוג הרכב ולמהירותו בעת ביצוע העבירה, יקבל הנהג קנס כספי ואף עונשים כבדים יותר.

 

לפרטים צרו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם

יצירת קשר

דילוג לתוכן